Todoelcine - database component movies

8 jaren 6 maanden geleden #999 door Juanjo vazquez real
Todoelcine - database component movies werd gestart door Juanjo vazquez real
Hola
llevo ya algún tiempo liado como administrador de una web de base de datos de cine www.todoelcine.net.
Esta echo con mucho cariño , ya que somos solo amantes del cine, no informáticos pero usamos un componente no dedicado para ello, como es sobipro, así que me e liado la manta a la cabeza y e rebuscado por Internet sin éxito. hasta dar con su excelente pagina. espero que con paciencia pueda conseguir un gran componente para mi web y así poder seguir con la comunidad que tenemos formada.
En cuando tenga mas tiempo libre me are usuario premium para poder usar esas funciones que me son necesarias, como la búsqueda y los módulos. Gracias








Hello
I take some time bundled as administrator of a web database www.todoelcine.net film.
It's made with love, because we are just movie lovers not use a computer but not dedicated to this component, as is SobiPro, so me and bundled the blanket to the head ye unsuccessfully scoured Internet. until you find your excellent site. I hope that with patience you can get a great component to my website so you can continue with the community we have formed.
For when I have more free time I are premium user to use those functions that are needed me as search and modules. Thank you

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

1 jaar 3 maanden geleden - 1 jaar 3 maanden geleden #10031 door Dedishe
Beantwoord door Dedishe in topic Todoelcine - database component movies
We will see , how can we help you ?
www.mybkexperience.review
Laatst bewerkt 1 jaar 3 maanden geleden door Dedishe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden
Gemaakt door Kunena

We use cookies so that you can place orders and we can provide a better service. You can control the use of cookies at the individual browser level. If you reject cookies, you may still use our website, but your ability to use some features or areas of our website may be limited.